PRT Shop Plavi Trans
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Moj račun    |     Wishlist -

Kontakt

Adresa

Pile I. 1
10000 Zagreb

Telefon / WhatsApp

Home / Kontakt
Radno vrijeme servisa: 9h – 19h
Radno vrijeme prodaje: 9h – 19h
Radni dani:  Ponedjeljak – Petak

Često postavljana pitanja F.A.Q.

O Proizvodima

Kako naručiti proizvod?
U online trgovini odabirete proizvod, te ga klikom na gumb dodajete u svoju košaricu. Klikom na košaricu ili ikonu vašeg profila u online trgovini, bit ćete preusmjereni na stranicu s pregledom narudžbe. Tamo možete promijeniti količinu, izbrisati proizvod ili ako želite možete dodati novi povratkom na željenu rubriku. Kada završite s odabirom proizvoda, prilikom pregledavanja košarice pritisnite gumb za sljedeći korak i odaberite način dostave i plaćanja te ispunite sva obavezna polja. Nakon unosa svih podataka, kliknite na gumb da biste potvrdili narudžbu. Za nekoliko minuta primit ćete e-poštu s pregledom narudžbe na e-adresu koju ste naveli prilikom prijave.
Moram li se registrirati za kupovinu u online trgovini?

Nije potrebno registrirati se za kupovinu u online trgovini. Kupovati možete i kao neprijavljeni korisnik, ali ćete morati unijeti neke obavezne podatke za slanje i potvrdu narudžbe.
Unatoč ovoj opciji preporučujemo vam da se registrirate za kupovinu. Time ćete kreirati svoj profil gdje će vam biti dostupna povijest vaših narudžbi, popis željenih proizvoda koje možete kupiti u budućnosti, možete se prijaviti za informacije o aktivnostima u online trgovini itd.

Kako otkazati narudžbu?

Ako ste potvrdili narudžbu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžba se može otkazati tako da nas kontaktirate na [email protected] ili telefonom na 099 4444 646, te ćemo zatim izvršiti postupak otkazivanja narudžbe.

Kako mogu promijeniti svoju narudžbu?

Ako ste potvrdili narudžbu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžbu više nije moguće promijeniti. Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati na [email protected] ili putem telefona na 099 4444 646.

Mogu li promijeniti adresu za dostavu nakon što sam već poslao narudžbu?

Ako ste već primili poruku potvrde e-poštom, više ne možete promijeniti adresu za dostavu. To možemo mi učiniti za vas ali samo ako nas obavijestite o ovoj promjeni pravovremeno, odnosno isti dan kada ste primili poruku potvrde. U tom slučaju, molimo da nas kontaktirate na [email protected].

Mogu li vratiti proizvod koji mi ne odgovara?

Možete. Ukoliko ste ga kupili prije manje od 14 dana, a proizvod ima originalnu, neoštećenu ambalažu, te nije upotrebljavan, uz predočenje računa zamijenit ćemo ga za neki drugi proizvod po vašem izboru u vrijednosti vraćenog proizvoda ili većoj uz nadoplatu.

O Narudžbi i Dostavi

O besplatnoj dostavi:

Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 500kn.

Koje je vrijeme isporuke:

Isporuka se vrši 1-3 dana nakon što je narudžba napravljena. Večina narudžbi je isporučena isti dan.

Naše dostavne službe:

Dostavne službe s kojim imamo ugovoreno poslovanje su GLS i HP Express.

Koje je vrijeme dostave:

Svi paketi su dostavljeni unutar 24 sata nakon isporuke, osim u iznimnim situacijama.

Iznimne situacije dostave:

Uručivanje paketa nije moguće neradim danima i blagdanima te se ti dani ne uračunavaju u vrijeme dostave.

Pošalji upit

Košarica
  • Košarica je prazna.